spread van gerookte forel

16 augustus 2016, In: detox, lunch, snacks
0

In mijn voedingsadvies probeer ik iedereen wat meer vis te laten eten. De meeste denken dat je van vette vis dik wordt. Maar dat is al lang bewezen dat dat niet zo is. Omage 3 vetzuren zijn juist heel gezond voor ons. Dus probeer 1 of 2 keer per week vis te eten.  Met deze spread gaat dat je zeker lukken. Gezond en lekker kunnen samengaan…

 

Wat hebben we nodig:

2 filets van gerookte forel – 50 g roomkaas (evt van geit) – 1 el mierikswortelsaus – 2 el citroensap – 1/4 tl cayennepeper – 2 el olijfolie

Hoe maken we het klaar:

Doe alle ingrediënten in een keukenmachine en laat die draaien tot je een gladde spread hebt. Proef even, misschien nog wat extra mierikswortel erbij!! Schep de spread in een leuk bakje of schaaltje en serveer met boeren brood, stengels bleekselderij of komkommerschijfjes. Ook heerlijk als lunch op een glutenvrije cracker.

Enjoy Good Food Good Life

Liefs Iloon

 

YOU MIGHT ALSO LIKE
10 oktober 2016

Sambal Badjak DIY

diner, lunch
READ ARTICLE
21 juni 2017

bosbessen jam DIY

lunch, ontbijt
READ ARTICLE
23 september 2015

prei taart met kurkuma

diner, lunch
READ ARTICLE
There are no comments yet. Be the first to comment.

Leave a Comment